AQUICK wodny niezawodny

AQUICK S.C. Źródło Żywiec
03-787 Warszawa, ul. Zabraniecka 82
tel.: 22 510-65-65; fax: 22 510-65-75
e-mail: bok@AQUICK.pl; strona: www.AQUICK.pl

Drogi Kliencie!

Jest kilka przyczyn z powodu, których może niedziałać lub niedomagać dystrybutor. Nie zawsze wymagają one wzywania serwisu, więc Drogi Kliencie zanim wezwiesz serwis sprawdź poniższy wykaz problemów, możliwych przyczyn i sposobów ich usunięcia:

 

Problem Możliwa przyczyna i sposób usunięcia

Barek nie grzeje i / lub nie schładza wody.
Na panelu nie świecą się diody sygnalizacyjne.

  • Sprawdź, czy jest podłączony do zasilania. Podłącz do innego gniazdka. Sprawdź czy instalacja elektryczna jest sprawna.
  • Sprawdź czy włączniki na tylnej ściance urządzenia znajdują się w pozycji ON.

Z kranika nie płynie woda.

  • Kranik z gorącą wodą – sprawdź czy właściwie odblokowałeś dźwignię / klawisz kranika.
  • Sprawdź czy w butli na urządzeniu jest jeszcze woda, jeśli nie – wymień butlę na pełną.
  • Zdejmij butlę z urządzenia i sprawdź czy zdjęta została z korka folia i naklejka zabezpieczająca.
  • Zdejmij butlę z urządzenia i sprawdź czy folia lub naklejka z korka nie zatkały otworów wlewowych w trzpieniu.
  • Jeżeli urządzenie było niedawno przenoszone w inne miejsce prawdopodobną przyczyną jest zapowietrzenie układu wodnego na skutek nadmiernego pochylenia urządzenia w transporcie. Spróbuj otworzyć kranik i kilkakrotnie pochylić urządzenie w różne strony. Spróbuj energicznie ścisnąć założoną na urządzenie butlę.
  • Sprawdź, czy rurka wypływowa i kraniki nie są zapchane lub zabrudzone. Udrożnij je.
  • Zdejmując kołnierz urządzenia sprawdzić czy nie wypadł trzpień w sws-ie.
  • Zdejmując sws-a sprawdzić czy w zbiorniku pod nim nie znajdują się kawałki lodu.

Zła wydajność chłodzenia.

  • Sprawdź, czy urządzenie nie stoi zbyt blisko kaloryferów, grzejnika, piecyka kuchennego lub innego źródła ciepła. Odsuń urządzenie od źródła ciepła.
  • Sprawdź, czy jest zapewniony przepływ powietrza wokół urządzenia (min 8 cm od ściany).
  • Sprawdź, czy wokół urządzenia znajdują się jakieś zbędne przedmioty. Usuń je.
  • Sprawdź czy kratka parownika na tylnej ściance urządzenia nie jest nadmiernie zakurzona, jeśli tak – odkurz kratkę.

Zbyt niska temperatura gorącej wody (czerwona dioda świeci się).

  • Grzałka jeszcze nie podgrzała wody w zbiorniku; odczekaj aż czerwona dioda zgaśnie i spróbuj ponownie.

Urządzenie nadmiernie hałasuje.

  • Urządzenie stoi na nierównej podłodze. Wypoziomuj urządzenie.
  • Sprawdź, czy z tyłu urządzenia nie ma zbędnych przedmiotów. Usuń je.

Z kraników kapie woda.

  • Dokręć „główki” kraników.

Wycieki wody wokół urządzenia.

  • Najczęstszą przyczyną są drobne, niewidoczne pęknięcia butli. Sposób postępowania – odłącz przewód zasilający, zdejmij butlę, częściowo opróżnij zbiorniki naciskając dźwigienki kraników, przestaw barek w suche miejsce, osusz urządzenie, załóż nową butlę i obserwuj czy problem został usunięty; jeśli ponownie pojawią się wycieki wody skontaktuj się z serwisem.
  • Zdejmując górny panel urządzenia sprawdzić stan rurki odpływowej znajdujący się przy głównym zbiorniku pod kołnierzem. Jeśli jest pęknięta lub zakamieniona (pożółkła barwa) – Wezwać serwis!

Urządzenie mrozi wodę.

  • Sprawdzić pokrętło regulatora temperatury (termostat) – znajduje się w prawym górnym rogu urządzenia pod niebieską naklejką. Zerwać naklejkę. Używając wkrętaka przekręcić w lewo regulator temperatury.



AQUICK wodny niezawodny

Zapraszamy do kontaktu!

AQUICK   Źródło Żywiec                                         Wyłączny dystrybutor:

tel.: 22 510-65-65     tel. kom.: 721-76-76-76
fax: 22 510-65-75     e-mail: bok@AQUICK.pl