|
Jeśli masz problem - pomożemy!
Woda i dostawy
- Zabrakło wody w okresie między dostawami.
Zgłoś sprawę do Biura Obsługi Klienta. Jeśli taka sytuacja występuje sporadycznie, a na Twoim koncie rozliczeniowym nie ma zaległości postaramy się zrealizować szybką i BEZPŁATNĄ dostawę interwencyjną. Rozwiązaniem problemu może być zwiększenie liczby butli będących w Twoim posiadaniu.
- Nie będziesz / nie byłeś obecny w swojej siedzibie w dniu planowej dostawy.
Zgłoś sprawę do Biura Obsługi Klienta. Jeśli taka sytuacja występuje sporadycznie, a na Twoim koncie rozliczeniowym nie ma zaległości postaramy się zrealizować szybką i BEZPŁATNĄ dostawę interwencyjną w dogodnym dla Ciebie terminie. Przy planowanej nieobecności możesz wskazać nam bezpieczne i pewne miejsce, w którym pozostawimy bute, np. u sąsiadów, w pomieszczeniu ochrony lub dostępnym pomieszczeniu gospodarczym (pozostaw tam puste butle na wymianę).
- Okresowo (np. na sezon letni) potrzebujesz większej ilości wody.
Przy najbliższej dostawie zarządaj od Dostawcy dodatkowych butli zwiększających Twój stan posiadania. Wiąże się to z opłatą kaucji. W całości zwrócimy ją po sezonie gdy zdasz niepotrzebne już, dodatkowe butle.
- Planujesz dłuższy wyjazd, np. urlopowy.
Zgłoś wcześniej mailowo lub telefonicznie okres, na który należy zawiesić dostawy i podaj datę ich wznowienia.
Dystrybutory wody
- Dystrybutor wody nie działa prawidłowo.
Zapoznaj się z możliwymi do wystąpienia problemami i sposobami ich usuniecia. >>> Jeśli problemu nie rozwiązałeś samodzielnie prosimy o zgłoszenie do Biura Obsługi Klienta lub Dostawcy. Postaramy się szybko interweniować - wysłać Serwisanta lub wymienić dystrybutor.
- Potrzebujesz dodatkowy dystrybutor, na stałe lub czasowo.
Zgłoś sprawę do Biura Obsługi Klienta. Po uzgodnieniu warunków szybko zrealizujemy instalację dodatkowego urządzenia. Czasowy wynajem dystrybutora wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów jego sanityzacji.
Faktury i rozliczenia
- Nie otrzymałeś faktury.
Faktury wysyłane e-mailem. Wysyłane są najpóźniej na drugi dzień po ich wystawieniu. Możliwy błędny e-mail lub wiadomosć trafiła do spamu. Po zgłoszeniu możemy wystawić i przesłać duplikat. Faktury wysyłane przesyłką pocztową. Nie mamy wpływu na czas jej dostarczenia. Po zgłoszeniu możemy informacyjnie przesłać jej skan, a następnie, zgodnie z ustaleniami wystawić i przesłać duplikat.
- Regulujesz należności gotówką przy dostawie, ale wyjątkowo "nie masz drobnych".
Zgłoś problem Dostawcy. Jeśli na Twoim koncie rozliczeniowym nie ma większych zaległości Dostawca dokona stosownego zapisu w Dowodzie Dostawy i należność pobierzemy przy kolejnej wizycie.
|